13-01-2012, 00:41 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2012, 00:52 AM ja muutjaks oli MeelisV.)
eraldi teema oli rattakoopad
nende puhul oli mõte teha sellele haagisele sobivad ja koos sillaga kaasa liikuvad koopad
mainin ära et kui haagise ehitus oli minu idee ja kõva tahe millele siis lisandusid abilised ehk keevitamise tegi sellel projektil isa ja puutöö oli minu töö
aga järgnev klaasplastist koopa projekt oli puhtalt isa töö
algas asi siis soovitud väliskujulise vormi tegemisega
see siis kipsist ja ühe sobivas mõõdus rehvi peale
selle vormi pealt sai tõmmatud järgmise etapi vormid
Taustal siis näha et raamiga alustatud sügisest ja katuse peneku talvest on nüüd hakanud kevad saabuma
ja nendest vormidest sai siis välja tõmmatud koopa toorikud
millest pidid hakkama tulema miskit sellist
hetkel küll tegu vormi proovimisega
vahepeal sai tehtud väikestviisi "virtuaalset tuuningut"
ja tegelikus
ehk siis sai vineer kaetud peitsiga mis oli vist siis piirituse baasil
ja hiljem katsin kogu asja paadilakiga
edasi sai tegeletud porikoobastega ehk nendele sobiva kinnituse valmistamisega
kogu ehitus toimus maal ja linna oli oma 50km maad
järgnev pilt kui sellest kus on küljes ka porikoobas on juba linnas
sõit sinna toimus ilma kindlustuse ja registreeringuta - see oli siis lubatud kui sõit registreerimisel
ja kirja ta saigi
esimene väljasõit oli siis võsule - eesti karavan platsile
siin pildil siis näha ka sur muudatus - uksele on tekinud aken
see sai pea viimasel minutil ette liimitud
just liimitud klaasiliimiga millega autodele klaase ette liimitakse.
nende puhul oli mõte teha sellele haagisele sobivad ja koos sillaga kaasa liikuvad koopad
mainin ära et kui haagise ehitus oli minu idee ja kõva tahe millele siis lisandusid abilised ehk keevitamise tegi sellel projektil isa ja puutöö oli minu töö
aga järgnev klaasplastist koopa projekt oli puhtalt isa töö
algas asi siis soovitud väliskujulise vormi tegemisega
see siis kipsist ja ühe sobivas mõõdus rehvi peale
selle vormi pealt sai tõmmatud järgmise etapi vormid
Taustal siis näha et raamiga alustatud sügisest ja katuse peneku talvest on nüüd hakanud kevad saabuma
ja nendest vormidest sai siis välja tõmmatud koopa toorikud
millest pidid hakkama tulema miskit sellist
hetkel küll tegu vormi proovimisega
vahepeal sai tehtud väikestviisi "virtuaalset tuuningut"
ja tegelikus
ehk siis sai vineer kaetud peitsiga mis oli vist siis piirituse baasil
ja hiljem katsin kogu asja paadilakiga
edasi sai tegeletud porikoobastega ehk nendele sobiva kinnituse valmistamisega
kogu ehitus toimus maal ja linna oli oma 50km maad
järgnev pilt kui sellest kus on küljes ka porikoobas on juba linnas
sõit sinna toimus ilma kindlustuse ja registreeringuta - see oli siis lubatud kui sõit registreerimisel
ja kirja ta saigi
esimene väljasõit oli siis võsule - eesti karavan platsile
siin pildil siis näha ka sur muudatus - uksele on tekinud aken
see sai pea viimasel minutil ette liimitud
just liimitud klaasiliimiga millega autodele klaase ette liimitakse.