18-01-2012, 19:17 PM
Jäi Eesti Ekspressis http://g1.nh.ee/images/pix/900x585/6e4e6...a1bf4c.jpg silma selline foto:
![[Pilt: file63772456_6ca1bf4c.jpg]](http://g1.nh.ee/images/pix/900x585/6e4e6cc3/file63772456_6ca1bf4c.jpg)
Tekst juures selline: 1960. aastal varustati kõik Tallinna kiirabiautod raadiotelefonidega. Nüüd võis kiirabijaama dispetšer anda teate otse arstile, kes asus abivajajale kõige lähemal.
Pildil siis kiirabi-ZIM ühesõnaga. Mis mulle silma hakkab, on see, et antud masinal asub käigukang roolisambal. Hiljuti oli just siinsamas foorumis juttu, et varastati eriline kiirabi-GAZ12 põrandakangiga käigukast. Seega tekibki küsimus, et kas siinsel pildil olev auto on ehk tava-ZIM-ist kiirabiks ümber ehitatud või oligi kiirabivariante erinevaid - nii roolisambal kui põrandal asuva käigukangiga?
![[Pilt: file63772456_6ca1bf4c.jpg]](http://g1.nh.ee/images/pix/900x585/6e4e6cc3/file63772456_6ca1bf4c.jpg)
Tekst juures selline: 1960. aastal varustati kõik Tallinna kiirabiautod raadiotelefonidega. Nüüd võis kiirabijaama dispetšer anda teate otse arstile, kes asus abivajajale kõige lähemal.
Pildil siis kiirabi-ZIM ühesõnaga. Mis mulle silma hakkab, on see, et antud masinal asub käigukang roolisambal. Hiljuti oli just siinsamas foorumis juttu, et varastati eriline kiirabi-GAZ12 põrandakangiga käigukast. Seega tekibki küsimus, et kas siinsel pildil olev auto on ehk tava-ZIM-ist kiirabiks ümber ehitatud või oligi kiirabivariante erinevaid - nii roolisambal kui põrandal asuva käigukangiga?
Puruks ja pool pööret tagasi!