18-01-2012, 21:10 PM
(18-01-2012, 17:05 PM)empudogy Kirjutas: võiksid ka need vineerist veotähikud ära vahetada. Lasta mõnel treialil teha need metallist(alumiiniumist) ja ära vulkaniseerida kummiga. Peaks saama hea! Sama lahendus ka ju tehase toodangul! näiteks BV202
Eks ta õigem ole teha sedavõrd olulised detailid millestki püsivamast materjalist, kui puit. Needki on treipingist läbi käinud, kuid kõige keerulisemaks kujunes hammaste kuju rehkendamine. Nad peavad olema õige sammu ja kujuga, et saaksid nii roomikusse sisse minna kui ka välja tulla. Minagi võtan neid vineerist tehtud tähikuid kui mudeleid, mille järgi peale sissetöötamist saaks teised teha. Originaalis olid seal sellisest klaasjas-kummisest plastist (ei tea täpselt selle nimetust) tehtud tähikud, mis olid väga kulunud. Isegi sedavõrd kulunud, et endine omanik oli üleviskamise takistamiseks teised rullid väljastpoolt peale aretanud. Seega ei saanud vanade tähikute järgi uusi teha.
Kummiga katmine on ilmselt üle mõistuse kallis üritus, sest see eeldab vormi valmistamist ja kui neid teha ainult 2 või ka 4 tk, kisub tüki hind vast sadadesse Eur-idesse. Ega ma täpselt teagi kes ja kus selliseid asju teeks.
Registreerimise osas hoian toimuvaga kursis, kui see peaks juhtuma. Jagan hea meelega kogemusi ja soovitusi.
Kuidas Sul enda roomikuga läheb? Olen varem näinud ühte pildiseeriat, kus masin veel pooleli, kas nüüd juba liigub?
Tervitades, IP