19-01-2012, 00:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2012, 01:02 AM ja muutjaks oli empudogy.)
(18-01-2012, 21:10 PM)Isapull Kirjutas:(18-01-2012, 17:05 PM)empudogy Kirjutas: võiksid ka need vineerist veotähikud ära vahetada. Lasta mõnel treialil teha need metallist(alumiiniumist) ja ära vulkaniseerida kummiga. Peaks saama hea! Sama lahendus ka ju tehase toodangul! näiteks BV202
Kummiga katmine on ilmselt üle mõistuse kallis üritus, sest see eeldab vormi valmistamist ja kui neid teha ainult 2 või ka 4 tk, kisub tüki hind vast sadadesse Eur-idesse. Ega ma täpselt teagi kes ja kus selliseid asju teeks.
Registreerimise osas hoian toimuvaga kursis, kui see peaks juhtuma. Jagan hea meelega kogemusi ja soovitusi.
Kuidas Sul enda roomikuga läheb? Olen varem näinud ühte pildiseeriat, kus masin veel pooleli, kas nüüd juba liigub?
Tervitades, IP
Tere, kummiga katta saab suure tõenäosusega firmades, kes vulkaniseerivad näiteks kaevanduste transporttöörlinte kokku või siis prottijate juures. Enda liikur on saanud sõitvaks juba jah! Vahetan klaasplast põhja välja 1,5mm paksuse pleki vastu, on tugevam ja kaob ära ka vajadus topelt põhja järgi. See nädalalõpp püüan veel hakkama saada istmete tegemisega ja siis teen keeramis mehhanismile suurema jõuõla, et ei peaks manööverdades olema silmad punnis. Ideaalis äkki lähen tulevikus üle hüdrole või siis vähemalt võimenditele. Aga seda näitab aeg. Järgmine nädal tahaks juba minna metsa välja vedama sellega, ehitan ka väikese kelgu talle taha! Kui saan liikuma ja leian video tegemiseks kellegi, siis panen ka selle ülesse!
Parimat Martin