20-01-2012, 16:21 PM
Kaaskannataja Kroomtiiva asjakohane postitus sõbralikus mopeedifoorumis:
"Kunagi pidasin jahti hermeetikule,mis sobiks Jawale ja IZ Ju-le ilma tihendita karteri poolte vahele.MA EI TAHA MIDAGI ERILIST.Vanasti sai EPO-ga pandud.
Minu soovi kuuldes anti mingisugune ja öeldi,et kõlbab küll ,aga see tuub oli ettenähtud koos tihendiga paigaldamiseks.Nagu need kõik, mis tal seal riiulil olid.Rallisin veel mõned poed läbi,aga hämati samamoodi.Lühidalt
oodi tuuakse seda ,mida ostetakse ja ostetakse seda mida poodi tuuakse.Võtsin ühendust Loctite esindusega ega sealtki tarka osatud öelda,aga anti
kohaliku müügiesindaja number.Helistasin,sain koheselt targemaks, et on vaja Loctite 518.
Jama ainult,et tema seda mulle müüa ei saa.Pidin kauplusse tagasi minema
ja tellimuse tegema.Naad peavad terve kasti tellima,mida ei tahetud teha.Selgitasin küll ,et
on vajalik ja hea asi.... Kuna tervet kasti ma ei tahtnud,tulin tulema.Ei andnud alla.Läksin tuttava laagri poodi,kellel oli ka natuke Loctite asju.Kuulas mind ära,tegi mis ta tegi,
aga järgmiseks päevaks oli Loctite 518 käes.Teise hermeetikuga,tihenditele abiks loctite5972
läks asi juba ludinal.Nende kahega on mootor ilma leketeta."
Nii et ilma hermeetikuta Loctite 518, tihendi korral Loctite 5972.
Ja M1A mootor ei ole tehtud selliste tolerantsidega, et see ilma tihendita kokku pannes ennast kinni pooks. See ei ole lihtsalt võimalik.
Mind huvitaks pigem foto sellest statsionaarmootorist, mis jõuallikale doonoriks sai. Äkki on see haruldase esimese invaliidiauto (kolmerattaline variant, 125 cm3) mootor?
A
"Kunagi pidasin jahti hermeetikule,mis sobiks Jawale ja IZ Ju-le ilma tihendita karteri poolte vahele.MA EI TAHA MIDAGI ERILIST.Vanasti sai EPO-ga pandud.
Minu soovi kuuldes anti mingisugune ja öeldi,et kõlbab küll ,aga see tuub oli ettenähtud koos tihendiga paigaldamiseks.Nagu need kõik, mis tal seal riiulil olid.Rallisin veel mõned poed läbi,aga hämati samamoodi.Lühidalt

kohaliku müügiesindaja number.Helistasin,sain koheselt targemaks, et on vaja Loctite 518.
Jama ainult,et tema seda mulle müüa ei saa.Pidin kauplusse tagasi minema
ja tellimuse tegema.Naad peavad terve kasti tellima,mida ei tahetud teha.Selgitasin küll ,et
on vajalik ja hea asi.... Kuna tervet kasti ma ei tahtnud,tulin tulema.Ei andnud alla.Läksin tuttava laagri poodi,kellel oli ka natuke Loctite asju.Kuulas mind ära,tegi mis ta tegi,
aga järgmiseks päevaks oli Loctite 518 käes.Teise hermeetikuga,tihenditele abiks loctite5972
läks asi juba ludinal.Nende kahega on mootor ilma leketeta."
Nii et ilma hermeetikuta Loctite 518, tihendi korral Loctite 5972.
Ja M1A mootor ei ole tehtud selliste tolerantsidega, et see ilma tihendita kokku pannes ennast kinni pooks. See ei ole lihtsalt võimalik.
Mind huvitaks pigem foto sellest statsionaarmootorist, mis jõuallikale doonoriks sai. Äkki on see haruldase esimese invaliidiauto (kolmerattaline variant, 125 cm3) mootor?
A
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!