24-01-2012, 15:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2012, 15:28 PM ja muutjaks oli kass.)
Probleem on selles, et 100% soolhapet ei ole, nii et 90% roostet ilmselt jääb, küll aga peaks määrdunud tekstiili probleem saama lahendatud.
125 ccm mootorid kasutasid vast generaatorit G35, eelpool nimetetud raamatus ka el. karbi kaane pilt, ikka saturnuse märgiga, tabelis antud margiks P-35K. Erinevus 125 ja 350 ccm releeregulaatorite vahel võiks olla ergutusvooluringi lülitatava lisatakisti asukoht (125 ccm masinatel karbis, 350 ccm masinatel generaatoris), kas sellest on see K või on see millestki muust, ei tea, pole kahjuks esimesi Palu raamatuid käepärast, näeks, mis seal kirjutab nende karpide kohta.
Piirituse kohalt õige märkus, kaua ei pane, eriti kui mehi rohkem on, ta kipub suhteliselt ruttu otsa saama. (minul muide on veel alles, aga ka ainult tänu sellele, et pole pitserit lahti murdnud!
)
125 ccm mootorid kasutasid vast generaatorit G35, eelpool nimetetud raamatus ka el. karbi kaane pilt, ikka saturnuse märgiga, tabelis antud margiks P-35K. Erinevus 125 ja 350 ccm releeregulaatorite vahel võiks olla ergutusvooluringi lülitatava lisatakisti asukoht (125 ccm masinatel karbis, 350 ccm masinatel generaatoris), kas sellest on see K või on see millestki muust, ei tea, pole kahjuks esimesi Palu raamatuid käepärast, näeks, mis seal kirjutab nende karpide kohta.
(24-01-2012, 15:09 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Sõber,ega 96 piiritust puhtalt ikka kaua ei pane....
Tuleb ikka 45 peale ajada. Saksa ajal oli üldse 32 ne olnud.... Happega sama lugu.... kas see 10 prossa või 32,pole enam palju vahet....
Piirituse kohalt õige märkus, kaua ei pane, eriti kui mehi rohkem on, ta kipub suhteliselt ruttu otsa saama. (minul muide on veel alles, aga ka ainult tänu sellele, et pole pitserit lahti murdnud!
