30-01-2012, 01:42 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2012, 01:47 AM ja muutjaks oli Tift.)
(29-01-2012, 23:21 PM)h2rra Kirjutas: Multicari tagasilla kohta mäletan vanast TEA autobaasi ajast seda et selles tagasillas olid radiaal aksaal laagrid, mis kippusid lagunema kuna külmadega käivitamine ei õnnestunud muidu kui tuli tõmmata teise liikuriga ja jõu ülekanne oli niivõrd suur ja blokeering ka veel sees, et tagasilla teo laagrid ei pidanud vastuEsialgu märkasin ühte miinust - kui juhtus katki minema tagasilla sisemine rehv, siis pidi maha võtma mitte ainult välimise ratta, vaid ka lisaks ääriku, mille külge velg käib. Tülikas!
Teo- ehk vedav võll jookseb kahel kaherealisel kuullaagril. Mulle tundus see olevat üpris tugev ja nutikas lahendus. Tagasilla ülekandearv on 4:1 - see ei olegi teab mis suur, kuid arvatavasti sealt edasi...vahekast ja käigukast ja lisaks mootor... käimatõmbamist ei näinud vahest konstruktorid ette

Tänud, mehed, heade soovide eest! Loodan vaid, et asi liiga venima ei jää

(30-01-2012, 00:18 AM)Isapull Kirjutas: Palju jõudu ja pealehakkamist austatud ksf! Tift!Imetlesin Territ juba..kaunis asi! Hea märk maha pandud - taastamine õnnestus teil imehästi ja täiustamine peale selle!
Tervitades, IP
(p.s. Meie Terri sai täna roomikud lumiseks)
Selgelt näha, et "känd ja käbi" samast puust ning kuldse läikega
