31-01-2012, 23:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2012, 00:09 AM ja muutjaks oli CORRADOg60.)
(31-01-2012, 23:40 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Hobune jääb ikka hobuseks...... Vahe on selles,et üks hobune tugevam kui teine... Mõni veel kõverate jalgadega ja meie keelest aru ei saa......
Hobustega asi vähe lihtsam. Päris mitu tuttavat hobusekasvatajat, kes küsimise peale nõus pidama loengu erinevate tõugude eripäradest...

(31-01-2012, 23:33 PM)2715 Kirjutas: Hobujõud on hobujõud ja oleneb süsteemist kuidas mõõdetud on.Teoorias nõus. Vene mootoritega ka suht palju tegelenud.
Variandid on SAE ja DIN ning vahe pole suur, jäädes paari protsendi sisse.
Mingi aeg veel muudeti metoodikat ehk vanasti mõõdeti ilma abiseadmeteta ja
nüüd koos abiseadmetega aga mis abiseadmeid sel Ud mootoril ikka on.
Suur pluss Ud mootoril on sidur, mis ei lase välja surra ja seega on see saele näiteks sobivam.
Suurem vahe on ilmselt pöördemomendis ja vastupidavuses lääne mootori kahjuks.Samas on Ud mootori surveaste madal ja põlemiskamber suur ja seega kütuse erikulu suurem aga see vahe on minimaalne.
Kui on tegu kantava seadmega on kaal miinuseks aga kui paiksega siis plussiks sest vibratsioon väiksem.
Muidugi see jutt ainult korras mootori kohta.
Ei leia kusagilt infot vene mootorite pöördemomendi jms kohta, et võrrelda saaks... Ainult hobujõud välja toodud.
Ja loomkatseid pole ka teha võimalust olnud.
Küsimuse mõte iseenesest selles, et endal ja ka paaril tuttaval erinevatel jõumasinatel(iseehitatud traktor, saag, motoblokk) olevad vene mootorid kas hingusele minemas või nõrgavõitu ja sai siin alternatiivide peale mõeldud.