02-02-2012, 15:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-02-2012, 15:21 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
(02-02-2012, 14:49 PM)empudogy Kirjutas: Minu soovitus on kasutada seda autot alusvankriks http://www.maisnet.net/wp-content/upload...nimog2.jpg Reduktor sillad saad keerata tagurpidi, siis saad asja madalamaks. ja samuti on olemas kõik lukud jms, ka olemas olev mootor peaks olema sobilik su liikurile. Varuosad ka ei tohiks probleemi tekitada. Sildade vastupidavus pole ka probleem, on olemas sul kohe aeglustid jms vajalik, millega ka teelt kõrvale keerata. Ainult tagavedu on kahjuks natukene lahja. Ise kasutan metsas sellist elukat http://www.history-of-cars.com/images/vo...202-12.jpg ja no ainult tagasillaga ei lähe eriti kusagile. eriti veel talvel. Perse on kerge. Kui sa paned raskuse tagasillale, siis see parandab asja, kuid pehmel maal seistes see ka vajuta mõnuga asja maasse.
Aga edu! kuid olen Nymmikuga nõus, tee joonised valmis, arvuta mõtle läbi , käi joonistega ka ARK-is ära ja siis hakka ehitama... Lihtsam on kohe õigesti teha kui hiljem kahetseda ja ümber ehitada! Puhas enda kogemus!
Martin
Unimog on tõesti klass omaette aga liialt haruldus meie maal et seda laiali lõikuda, las jäävad entusiastide tarbeks vast kel neid varuosi rohkem tarvis. Kasutaks vast mõnda levinumat veokat/kaubikut. Eesti arkist käin kauge kaarega mööda, võin ilma nendeta ka määrusi ja direktiive lugeda, rohkem neist tolku pole. Olete kunagi omavalmistatud sõidukit proovind eestis arvele võtta? Proovige kunagi, saate teada kes te olete


Aga võtan siiski teie soovitusi kuulda ja käin enne ehituse algus arkist läbi ning pean ka nendega vähe nõu, ega see tükki küljest võta

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB