04-02-2012, 21:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-02-2012, 21:08 PM ja muutjaks oli hulgus.)
Rahu ainult rahu. või kuidas seend oligi.
Et sellesse diskussiooni selgust tuua, siis selgitaks veel kord: normaalsel laadimisel eraldub ainult vähene vesinik. Selleks, et õnnetus juhtuks, on vaja ainult lahtise tule allikat laadiva aku lähedal. Kui normaalsel laadimisel tekkiks seal pideval gaase vms, siis ei oleks pmst võimalik nn. hooldusvaba aku (kes valas viimati akusse dest.vett? eee... mina kogu oma akupargi (4tk) peale näiteks aasta tagasi)
Kui nüüd akut tugevalt üle laadida, st liigkõrge pingega (rikkega genekas), liigtugeva laadimisvooluga (Start laadija), siis olen nõus- tekkib eletrolüüs (mis normaalsel kasutusel on igal juhul välistatud), eralduvad vesinik, hapnik, kuumenemine ja siis juba mis iganes. Aku "keeb" kuniks lausa plaadid kuival ja kõverad jne jne.
Ma ei teagi kas eelneva valguses olen hull, või mis, aga hetkel kahe auto akud toas soojas laadimas "intelligentse" laadija taga (nagu ka eelnevatel külmadel talvedel). Ei ole seal "keemist" ega ole siiani ka õhku lennanud.
ps. ma pean ikkagi hr. Aavu ees vabandama, kui täpselt lugeda, siis oli tõesti juttu paukgaasist tavalise laadija taga, mis pmst õige. Sry, lugesin üle rea.
Et sellesse diskussiooni selgust tuua, siis selgitaks veel kord: normaalsel laadimisel eraldub ainult vähene vesinik. Selleks, et õnnetus juhtuks, on vaja ainult lahtise tule allikat laadiva aku lähedal. Kui normaalsel laadimisel tekkiks seal pideval gaase vms, siis ei oleks pmst võimalik nn. hooldusvaba aku (kes valas viimati akusse dest.vett? eee... mina kogu oma akupargi (4tk) peale näiteks aasta tagasi)
Kui nüüd akut tugevalt üle laadida, st liigkõrge pingega (rikkega genekas), liigtugeva laadimisvooluga (Start laadija), siis olen nõus- tekkib eletrolüüs (mis normaalsel kasutusel on igal juhul välistatud), eralduvad vesinik, hapnik, kuumenemine ja siis juba mis iganes. Aku "keeb" kuniks lausa plaadid kuival ja kõverad jne jne.
Ma ei teagi kas eelneva valguses olen hull, või mis, aga hetkel kahe auto akud toas soojas laadimas "intelligentse" laadija taga (nagu ka eelnevatel külmadel talvedel). Ei ole seal "keemist" ega ole siiani ka õhku lennanud.
ps. ma pean ikkagi hr. Aavu ees vabandama, kui täpselt lugeda, siis oli tõesti juttu paukgaasist tavalise laadija taga, mis pmst õige. Sry, lugesin üle rea.