05-02-2012, 02:37 AM
(03-02-2012, 21:25 PM)v6sa Kirjutas:(03-02-2012, 20:21 PM)Gravity Kirjutas: ...
Küsimused suurele ringile:
*Mis aastast alates hakkas PRIA toetust saama ka Belarusidele?
*Kas Belarusidel on üldse ühtegi normaalset 150+ HP traktorit?
*Kui palju teeninduspunkte on Belarusidel hetkel Eestis ?
1) PRIA toetust minu teada odav Belarus ei saa ja Euro3 mootoriga (ehk registreeritav) on nii kallis, et keegi seda ei osta. Konkreetselt on sajakilovatised russ, NH(endine Fiat) ja mehh. Deere samas hinnas - nii 45+ kiloeuri.
2) Ei ole. Isegi litsentsikoopia on nad peeti keeranud. Küsige neilt, kes sealmaal toimetavad (näiteks Heleniuse mõisavalitsejalt), mida nad vene tehnika vastupidavusest ja remonditavusest arvavavad... Üldiselt pahasti.
3) Null. Bel-Est end küll selelna vahel esitleb, kuid minul pole olnud juhust kohtuda kellegiga, kes nende toimetamisega rahul oleks. Kannatab sisuline pool...
1) 450K krooni maksta Belarus 1025 eest pole palju,millest veel 40%-50% kompenseeriti . Ma hetkel ei leia ülesse aga allest mingist aastast hakkas saama PRIA toetust ka Belarusidele.
2) Ehk siis sa nõustud,et Belaruside tootevalik on sellinne mis ei sobi kokku tänapäevase põllumajandus kavaga.
3) Ilma korraliku teeninduseta oleks kasvõi John Deere müüginumbrid ka suht ühe käe sõrmedel kokku loetavad.