07-02-2012, 13:07 PM
Russi akud on juhi selja taga akukastis. Pauk oli võimas...
Poesmüüdavad krokod sobivad kenasti aku laadimiseks. Käivitusvoolu jaoks tuleb ikka ise teha. V126 vahendid on järeleproovitult head.
Tõsi, siis peab kasutajal ka mõistust olema, muidu võib peale elektroonika ka elavjõu olulisi kahjustusi põhjustada.
Parandan kohe ühe vea oma tekstis aku keemilises protsessis tõepoolest tekib vesi, kuna SO4 tõmmatakse plaatidesse ära. Kasutaja jaoks muidugi vahet ei ole. Kui laetud aku kestab rahulikult -35, siis poole peale tühjenenud aku võtab keraja kuju juba -17 juures. Rääkimata juhmi järjekindlusega tühjakskäiatud ja külmuma jäetud akust, mis muutub palliks juba paarikraadise külma käes.

Poesmüüdavad krokod sobivad kenasti aku laadimiseks. Käivitusvoolu jaoks tuleb ikka ise teha. V126 vahendid on järeleproovitult head.
Tõsi, siis peab kasutajal ka mõistust olema, muidu võib peale elektroonika ka elavjõu olulisi kahjustusi põhjustada.
Parandan kohe ühe vea oma tekstis aku keemilises protsessis tõepoolest tekib vesi, kuna SO4 tõmmatakse plaatidesse ära. Kasutaja jaoks muidugi vahet ei ole. Kui laetud aku kestab rahulikult -35, siis poole peale tühjenenud aku võtab keraja kuju juba -17 juures. Rääkimata juhmi järjekindlusega tühjakskäiatud ja külmuma jäetud akust, mis muutub palliks juba paarikraadise külma käes.