07-02-2012, 23:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2012, 23:29 PM ja muutjaks oli unimüts.)
(07-02-2012, 22:59 PM)Uudistaja Kirjutas: väntvõll,kolvid,hülsid,kolvisõrmed,saaled ning esimene rihmaseib.
Kust tuleb vibra? Kas mootoriploki alt või ülaosast?
Kõige naljakam juhtum, mida ise olen näinud on, kui klapid valesti reguleeritud.
Panid väntvõlli ja hooratta pinki ka eraldi ve?
Rihmaratas milline? Viimasel ajal olen kohanud d210 rihmaratast teise kujuga, mis viib mootoritöö ebaühtlaseks.
Kas väntvõll on 100% ikka sirge? ja saaled õiged?? (isegi uue väntvõlliga olen kohanud, et kaelad eri mõõdus - eri tolerantsid.)
Kui väntvõlli ära vahetasid kas hooratta see liitepind - kas puhastatud korralikult ja istub seal ilusti omas pesas? Hooratas lahti ei ole loksunud? Poldid ikka korralikult keermeliimiga kinni?
Esimeses jaotuskarbis vahetasid ka otsalaagrid? Väntvõll ei pendelda omas korpuses?
Kui vähe töötanud, ja mootor seest puhtaks pestud, siis isegi vähese tööga hakkab mingi asi kuskilt sööma. Lase õli välja ja vaata ega õli sees pole metalli pulbrit. Kui mõni laager läbi, siis selle tuvastus raskem. Väntvõlli saalede juures asi kergem ühekaupa lahti ja veaotsin võib alata.
Arvatavasti ikkagi mõni saale pigistab liiga julmalt kinni ja toimub räige poomine.
Üks ammune ammune kogemus on veel siduri koja sees oleva laagriga. Olen kohanud, et mingis astmes jääb sidurivõll räige pinge alla ja mootor töötab nagu vägistaks teda keegi.
Lisaküsimus:
Määrisid sa ikka saalede ja väntvõlli kokkupuutepinnad korralikult õliga enne kokkuladumist?
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.