13-02-2012, 20:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2012, 15:50 PM ja muutjaks oli juss.)
Tuleb ilmselt ikka jah kuskilt poest otsida uut rihmaratast, ma kardan, et kui lasen ratta teha treialil siis lägeb se kallimaks kui samasuguse kompressori ostmine.
Ei vaidle vasti rihmade pingsuse suhtes, eks nad olid jah lõdvavõitu ilmselt. Mul on rõhulüliti ikka vahel aga jah konkreetset lülitit pole, mis laseks ise rõhu trassist maha. Eks kompressor pole enam oma parimas eas ja klapid lasevad midagi läbi nii, et kui suvel liivapritsiga mängisin, siis polnud mingit probleemi peale 10min. seismist uuest kompressoril lööma hakata, kui oli paagis surve 8 bar-i peal.
Aga selline asi veel, et mul on üks põnev kompressor millele ma ei oska õiget mootorit otsa pista. Nimelt siis pärineb see kompressor veneajast mingilt külmikult. Teda oli ringi ajanud väidetavalt 3 silindriline bensiinmootor. Kompressor ise 6 silindriline ja silindrid 2 kaupa. Plokil valu FK 001, muid markeeringuid pole.
Kolvi läbimõõt 50mm ja käik 40mm. Sissehingatav õhk käib läbi karteri.
Ei vaidle vasti rihmade pingsuse suhtes, eks nad olid jah lõdvavõitu ilmselt. Mul on rõhulüliti ikka vahel aga jah konkreetset lülitit pole, mis laseks ise rõhu trassist maha. Eks kompressor pole enam oma parimas eas ja klapid lasevad midagi läbi nii, et kui suvel liivapritsiga mängisin, siis polnud mingit probleemi peale 10min. seismist uuest kompressoril lööma hakata, kui oli paagis surve 8 bar-i peal.
Aga selline asi veel, et mul on üks põnev kompressor millele ma ei oska õiget mootorit otsa pista. Nimelt siis pärineb see kompressor veneajast mingilt külmikult. Teda oli ringi ajanud väidetavalt 3 silindriline bensiinmootor. Kompressor ise 6 silindriline ja silindrid 2 kaupa. Plokil valu FK 001, muid markeeringuid pole.
Kolvi läbimõõt 50mm ja käik 40mm. Sissehingatav õhk käib läbi karteri.