14-02-2012, 20:47 PM
(14-02-2012, 02:02 AM)Janka Kirjutas: ...
Põhireegel:
- Hoolsalt pingutatud kett kulub kiiresti.
...
(14-02-2012, 10:31 AM)Tift Kirjutas: ...
Keti pingus on suht oluline - mida pingum, seda suurem on oht kett ära lõhkuda. Peaks olema paras lõtk sees, aga mitte muidugi lipa-lopa..ajämedam profiil olema, see on kindel.
Ah jaa - pingutajad on mõistlik panna mõlemale poole rehvi, võimaluse korral muidugi, on lihtsam peale panna...
praktikute tähelepanek:
Jäta raskel aparaadil kett lõdvaks, lase ratas korraks libisema (nu seda ikka juhtub, eriti kohalt minnes) ja oledki ketist lahti, kehvemal juhul võib paarisrattal veel kahe ratta vahele lasta ja siis on ikka täitsa p---e majas.
Tehase ketil on pingutused ainult ühel küljel, just tugevuse pärast. Pahatihti sealt seestpoolt pingutamine ka peavalu.
Pingutamise teeb lihtsamaks ka pisuke kummiheebel, v. sõrg, millega saab enne sõitu asumist lüli, ehk paari jagu juurde pingutada. siis paarisaja meetri pärast veel korra ja siis lase vai kevadeni.