17-02-2012, 07:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2012, 07:48 AM ja muutjaks oli Maanteemuuseum.)
(16-02-2012, 23:05 PM)maisalup Kirjutas: Nagu aru sain siis puuduvad sell masinal differentsiaal, ilma lukuta 1ratta vedu ainult...no ei saa aru. IGAL diferentsiaaliga masinal (tavalised sõidu- ja veoautod) on sama skeem - difri ülesanne ongi kanda jõud rattale, mida saab ringi ajada ja mitte piinata teist ratast. Kui tingimused on võrdsed, siis veavad mõlemad rattad. Sõna diferentsiaal ju tähendab erinevat, st erineva kiirusega pöörlevad rattaid ja teatud olukordades pöörlevad rattad nii erinevalt, et üks seisab ja teine pöörleb! Ja erandolukordade jaoks on olemas difrilukud, mis sisuliselt difri välja lülitavad elik ühendavad jäigalt mõlemad rattad.
http://www.aegmaha.com/video/9170/puust-...nne-toimib
Antud apastraadil on differ ja difrilukk-!!!