17-02-2012, 23:15 PM
(17-02-2012, 23:01 PM)meli666 Kirjutas:(17-02-2012, 22:39 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Klassikalises mõttes difrit tõesti pole, aga on võimalus pöördel vajaliku poole ratas veojõust vabastada. Selleks on hoovad paremal käepidemel.
Iseenesest päris hea lahendus. Kraabib minna mõlema rattaga, ja kui pöördel vaja aidata, siis saab väiksema pingutusega nina õigesse suunda.
Lugesin põhjalikult selle põka osa raamatust läbi. Rattavõlle saab välja lülitada läbi kuullülitusmehhanismide. Huvitav, kui töökindel selline lahendus on ja kas toimib mõlemat pidi veo korral?
Tuttavad enda masinate vastavatest mehhanismustest jagu pole minu teada saanud. Samas pole neid masinaid ka väga ränkade ülesannetega koormatud. Ja väidetavalt toimivad need mehhanismid mõlemat pidi.
Ise ka mõne korra nende sarvi "hoidnud", aga pole taibanud seda "lisa" tagurpidi proovida.