22-02-2012, 11:16 AM
(21-02-2012, 20:39 PM)zazik Kirjutas: Motamees juba ütles ju. Kuna GAZ-66 vahekastis puudub differ, siis seal midagi lukustada polegi. Kui mõlemad sillad on sisselülitatud, siis nad ongi omavahel lukus.
Lukustatavad kastid on differentsiaaliga, nn full-time neliveolisena kasutatavad. Üks selline on näiteks Jeep (Grand-) Cherokee 242. Venelastel vist polnudki ühtki diffriga kasti, kõik on otseühendusega.
Sillad peaks 66-l olema nukklukuga, vist ainult militaarvariandil.
Kõik GAZ-66-d on ühte tüüpi tagasillaga, ülekande numbri jään võlgu, aga iselukustuv nukkdiffer kõigil sees, sh ka tsiviilis (mis nõuk. ajal oli militaar reserv). Nõuka ajal istutati neid sildu ka põllumajanduses GAZ-53-dele. Juhitde sõnul andvat "tanki läbivuse".
Vahekast on jäik ühendus esi ja tagasilla vahel, kui esisild on sees, siis ka kast "lukus".