23-02-2012, 17:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2012, 17:31 PM ja muutjaks oli h2rra.)
Need ümara kastiga kallajad olid parajad mõrtsukad.Kuna tõstesilinder asetses päris raami taga otsas ja suunaga kabiini poole, siis kippus kast koos koormaga juhile selga jooksma, kui kasti kinnitus kiiged tagant järgi andsid. Kandilise lühikese kastiga kallaja tõstesilinder oli juba 4 jätkuga ja suunaga taha. Ümara kastiga zil autod olid ette nähtud betooni veoks ehitustele, kuna kastis sees puuduvad nurgad, kuhu betoon kinni jääb.Kast tehti igakord vana õli või diiselküttega rasvaseks, et ülipika varrega labidaga ei peaks pärast kraapima. Plaanitäitmine käis ju ainult pliiatsiga ja ülekoormusega. Koondise Tallinna Autoveod 3. filiaal oli põhiline betooni vedaja, sealt palju mälestusi

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA