24-02-2012, 16:31 PM
(24-02-2012, 11:18 AM)Tift Kirjutas: ... Hoian pöialt, et su Renault ikke armastusväärselt sinuga koostööd teeb !See pole paha, kui neid põidlahoidjaid ka ikke on.
Külmaga kipuvad asjad kergemini laguma neh. Unustasin mainimata, et selle suure käivitamismaratoniga õnnestus mul ka õhuklapi traat ühendusest lahti tõmmata. Eks pikk kõri oli niiskusega külmunud ja ma ikkagi tahtsin õhuklappi liigutada.
Kõige suurema külmaga olin ma bussiga väljas. See oli päris murettekitav. 1kw elektrikütet kadus nagu poleks midagi taga olnudki. Vaevu suutis kongi seest plusskraadide juures hoida. Sees elamiseks oleks olnud vaja 2kw. Polnud mõtet nii suurt tarbimist taha panna ja ei maganudki bussis. Toidutegemine tõstis jälle sisetemperatuuri. Sisemiste vineeride kinnituskruvid olid seespoolt härmas.
Järeldus siis, et -27 külmakraadi on bussiga liikumiseks liiast. Sõidu ajal kiirgab põlvedele niipalju külma, et ebamugav on. Vaatamata sellele, et soendus puhub täiega. Soojendavat mootorit ju ees pole ja esiseina termoisolatsioon on nadi. Asi hakkab normaliseeruma jälle -15 juures. -10 igati normaalne.
Kongi gaasiga küttes pole ka -27 juures soojaga probleeme. Kütab kongi soojaks küll. Peab aga sageli ballooni täitma.
Ja veel. Vaheseinaga juhiruumi elamust erldades tekib juhiruumi palju niiskust. Külmaga juhtub niiskusega teadagi mis. Enne sõitma hakkamist tuli lisaks välisele jääle ka sisemise jääga tegeleda.