27-02-2012, 12:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-02-2012, 12:21 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Träkkerid "kustusid" tõesti enne lõppu ära. Kuna see oli esimene analoogne katsetus konkreetsete vahenditega nii pika ja kiire sündmuse puhul, siis SportRec'i poisid arvavad aru saavat, miks see nii läks. Kuna träkker edastab inffi läbi GSM võrgu ja oli seadistatud 10-sekundlilise intervalli peale (mis pidanuks andma tööeaks 10-11 tundi, testitud aeglaste ekstreemspordi võistlustega), siis autodega sõidetakse kiiresti, GSM jaamad vahetuvad tohutu tihedusega, vahepeal on veel ka kergeid leviauke Talveralli nurgataguste teede peal ja see kõik kokku koormas akut oluliselt rohkem. Ehk edaspidi saab veel mingeid seadistusi muuta ja ka autoga sõitmise jälgimist ilma 12V juhtmeta vajaliku 10-12 tunnini pikendada.
Kui me träkki sisse sõitsime ilma lõunapausi venimiseta ja ka "stardis" lülitasime vahetult enne seadme sisse, siis kestis see jublakas kenasti Roostani välja. Seekord neelas tunnikese lõunapausi venimine ja tunnikese ka stardis seadme varem sisse lülitamine. Hetkel veel ei ole träkker nii piisavalt usaldusväärne ilma 12V püsisabata, et ainult sellega aega võtta. Täpsust on tal piisavalt ja Eestis on ka mobiililevi tegelikult igal pool olemas aga probleem on kõige tavalisem "elektri kaasas kandmise mahus". Sama häda, mis elektriautodega - asi töötab ainult siis usaldusväärselt, kui juhe on kogu aeg stepslis
Kui me träkki sisse sõitsime ilma lõunapausi venimiseta ja ka "stardis" lülitasime vahetult enne seadme sisse, siis kestis see jublakas kenasti Roostani välja. Seekord neelas tunnikese lõunapausi venimine ja tunnikese ka stardis seadme varem sisse lülitamine. Hetkel veel ei ole träkker nii piisavalt usaldusväärne ilma 12V püsisabata, et ainult sellega aega võtta. Täpsust on tal piisavalt ja Eestis on ka mobiililevi tegelikult igal pool olemas aga probleem on kõige tavalisem "elektri kaasas kandmise mahus". Sama häda, mis elektriautodega - asi töötab ainult siis usaldusväärselt, kui juhe on kogu aeg stepslis