28-02-2012, 19:02 PM
(28-02-2012, 18:54 PM)Mossemees Kirjutas:Ma ei oska seda teavet kinnitada. Internetis ringi googeldades leiab pilte, kus Maz 200 all on erineva offset-iga nelja auguga veljed. Zis 154-l olid kasutusel kahe ja kaheksa auguga veljed. Mõlemal oli offset sama. Lisan siia ka ühe pildi.(28-02-2012, 18:40 PM)Mufff Kirjutas:Sel juhul on veljed ilmselt samad mis MAZ-il (20 tolli ja 10 auguga) ehk nagu juba siin teemas mainitud, ZIS 150 sild teistsuguste piduritrumlitega. Kuigi kummide mõõdud näikse olevat tiba erinevad: Maz 200-l 12,00X20 tolli, ZIS 154-l 10,50X20 tolli. Hästi ei tahaks nagu uskuda, et ekstra bussi tarbeks mingeid erivelgi hakati tootma. Andmed mõõtude kohta pärit siit: http://www.autogallery.org.ru/gal.htm(28-02-2012, 18:22 PM)Mossemees Kirjutas: Rääkides veel ZIS 154 ja 155 erinevustest, eriti rattapoltide arvust, siis kas 154-l äkki hoopis MAZ 200 sildu ei kasutatud? Mootor on igatahes küll vana MAZ'i oma. Ja samas, ZIS 155 on hoopis ZIS 150 mootoriga ja vastavalt ka -sildadega.Vastavalt kirjandusele ja kataloogidele on sillad Zis 150-lt. Kui jõuan, siis panen siia lähiajal pildid ka üles.
Tsitaat:"Отдельные узлы, оборудование и агрегаты будущих отечественных автобусов в целях облегчения их производства и взаимозаменяемости были унифицированы с грузовыми автомобилями ЗИС-150."