30-12-2003, 16:53 PM
Njah... 51 kuuse all, et okkad peale
kukuksid ja tekitaksid kõntsakihi, mis
hoiab pidevalt keredetailidel niiskust,
mis tasapisi krõmpsa-krõmpsa terast sööb?
Mootoriga pole parem lugu - vähemalt
õlitäiteava ette oleks kalts mõistlik
toppida, et mitte iga sodi rõõmsalt
karterisse ei maanduks.
Üldse oleks mõistlik küünlad maha keerata ja
silindritesse veits kleepuvat õli kallata
ja mootorit mõned tuurid ringi käiata.
Muidu... kui hakkad isendit kunagi peale
pikka seismist tegema, siis paremal juhul
korrosioonist kahjustet hülsside
ülepuurimine ja kolvigrupi vahetus,
halvemal juhul uus plokk kõike sisuga.
Parimat,
Valdo
kukuksid ja tekitaksid kõntsakihi, mis
hoiab pidevalt keredetailidel niiskust,
mis tasapisi krõmpsa-krõmpsa terast sööb?
Mootoriga pole parem lugu - vähemalt
õlitäiteava ette oleks kalts mõistlik
toppida, et mitte iga sodi rõõmsalt
karterisse ei maanduks.
Üldse oleks mõistlik küünlad maha keerata ja
silindritesse veits kleepuvat õli kallata
ja mootorit mõned tuurid ringi käiata.
Muidu... kui hakkad isendit kunagi peale
pikka seismist tegema, siis paremal juhul
korrosioonist kahjustet hülsside
ülepuurimine ja kolvigrupi vahetus,
halvemal juhul uus plokk kõike sisuga.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel