29-02-2012, 03:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-02-2012, 03:26 AM ja muutjaks oli denis23.)
Nii palju saan öelda, et ZIS-154 diiselmootor on Detroit Diesel 4-71 litsenseeritud koopia, mille tootmisseadmed ning joonised on USA sõja ajal NLiidule tarninud, samas
Kuna Luftwaffe pommitas Jaroslavli Mootori Tehast, siis jõudis see tootmisse alles peale sõda.
Kurjad keeled räägivad, et esimesed mitukümmend bussi olidki USAs toodetud lend-leasi mootoritega varustatud.
Mis iganes, aga see mootor peaks ilmselt maailma kaubandusvõrgus saadaval olema..
Arvan et, kuna ka ZIS-154 on ise enesest GM Yellow Coach diisel-elektrilise bussi koopia, siis tundub minule, et ka kogu elektri jõuvärk on seal sama mis Yellow Coachil...vaevalt et NLiiidus 1945 aastal oli konstruktoritel suur kihk leiutada midagi...oli muid muresid oioi kui palju..
Kuna Luftwaffe pommitas Jaroslavli Mootori Tehast, siis jõudis see tootmisse alles peale sõda.
Kurjad keeled räägivad, et esimesed mitukümmend bussi olidki USAs toodetud lend-leasi mootoritega varustatud.
Mis iganes, aga see mootor peaks ilmselt maailma kaubandusvõrgus saadaval olema..
Arvan et, kuna ka ZIS-154 on ise enesest GM Yellow Coach diisel-elektrilise bussi koopia, siis tundub minule, et ka kogu elektri jõuvärk on seal sama mis Yellow Coachil...vaevalt et NLiiidus 1945 aastal oli konstruktoritel suur kihk leiutada midagi...oli muid muresid oioi kui palju..
![[Pilt: 4-71Engine1.jpg]](http://www.stewartengrg.com/assets/image/engine_available/4-71Engine1.jpg)
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.