02-03-2012, 01:50 AM
(01-03-2012, 19:28 PM)aavu Kirjutas:(01-03-2012, 16:09 PM)Jesper Kirjutas: Ja teepeal hoiab autot ikka kummi ja tee kontakt, mitte sooned seal sees.
aga meie teed on nii rööpas ja vesiliu oht seega suur,
Räägid iseendale vastu. Nimelt ainus asi, mis aitab vesiliu ohtu vähendada ongi sooned, kustkaudu vesi või soola-lume lörts lahkub.
Ei räägi iseendale vastu, vaid lihtsalt ei hakanud igat bitti kirja panema, lootuses et lugejad suudavad ise mõttes punktid ühendada. Muster on loomulikult oluline, aga kui kummi ja tee kontakt on vilets (kummisegu on vananenud), siis rehv peab märgatavalt halvemini, hoolimata mõistlikust mustrisügavusest.
Ehk siis kokkuvõtvalt minu arvates on rehvi hindamine pelgalt mustri sügavuse järgi ekslik ja väär tegevus. Loomulikult kui inimene teadvustab, et tal on vilets rehv all ning vastavalt liikleb, saab sellega hakkama, selle vastu ei vaidle.