02-03-2012, 23:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-03-2012, 23:53 PM ja muutjaks oli Tift.)
Kuna põlvili maas ja lumes ei ole kõikse tervislikum askeldada, siis on otstarbekas kogu projekti kergitama hakata. Niisiis - rattad. Algust tegin tagumistega. "Vurr" oli lahke ja lubas kahte enda esiratast kasutada, kuniks talle uued alla saab:
Siis lõikasin ülejäägi välja, abiks ketaslõikaja:
Tekkinud avasse tuli see kõrvalolev Multicari veljelt eelnevalt väljalõigatud sisu sisse sobitada. Abiks taas treipink:
Muuseas, treipink on päästetud vanarauaplatsilt ja taastatud. Kui kellelgi on roostetamas treiterasid, siis tänulik treial Tartumaalt on neid ootamas. Pakkuge julgelt, ka raha võib küsida. Rahakott, teadagi, ei ole just puuga selgas, aga midagi ikke leiab..
Ja natuke hiljem ketaslõikaja, mis varustatud lihvkettaga, oli abiks lõplikul sobitamisel:
Keevitamine läks libedalt:
Välja näeb kaadervärk praegu selline:
Mulle meeldib, et rummu otsad ei tungi veljest välja .
Esiratastega on lugu selline, et mõlemad - nii rumm kui Multicarilt pärit võru on malmist. Tuleb üks teisele parajaks teha ja kokku keevitada:
Siis lõikasin ülejäägi välja, abiks ketaslõikaja:
Tekkinud avasse tuli see kõrvalolev Multicari veljelt eelnevalt väljalõigatud sisu sisse sobitada. Abiks taas treipink:
Muuseas, treipink on päästetud vanarauaplatsilt ja taastatud. Kui kellelgi on roostetamas treiterasid, siis tänulik treial Tartumaalt on neid ootamas. Pakkuge julgelt, ka raha võib küsida. Rahakott, teadagi, ei ole just puuga selgas, aga midagi ikke leiab..
Ja natuke hiljem ketaslõikaja, mis varustatud lihvkettaga, oli abiks lõplikul sobitamisel:
Keevitamine läks libedalt:
Välja näeb kaadervärk praegu selline:
Mulle meeldib, et rummu otsad ei tungi veljest välja .
Esiratastega on lugu selline, et mõlemad - nii rumm kui Multicarilt pärit võru on malmist. Tuleb üks teisele parajaks teha ja kokku keevitada: