04-03-2012, 12:05 PM
10-15 aastat tagasi, olime sama jamaga kimpus, nõela tihendid sulasid ja karburaatoriaknad punnitasid endid raamidest välja (Moskvits ja Gaz-53).
Klaasid sai siis pleksist uued välja saetud ja nõela kaelustihendid uued tehtud. Kui mälu ei peta, siis sobis paksuse poolest selle tegemiseks Gaz-53 pööretepiiraja membraan.
Osadel karbussidel oli aga selline koonusega ujukinõel, millel polnud mingit tihendit. Tasub otsida, ehk leiab veel kusagilt.
Klaasid sai siis pleksist uued välja saetud ja nõela kaelustihendid uued tehtud. Kui mälu ei peta, siis sobis paksuse poolest selle tegemiseks Gaz-53 pööretepiiraja membraan.
Osadel karbussidel oli aga selline koonusega ujukinõel, millel polnud mingit tihendit. Tasub otsida, ehk leiab veel kusagilt.