04-03-2012, 20:05 PM
Tervitused foorumi rahvas, nimelt mure järgmine:
Kokku sai pandud 82 tarvis täiesti uhiuus mootor (uued kolvid, uus blokk, blokikaas, uus kõrgsurve pump, jne), enamus jupid mootoris uued. Kuid pikemat aega on mootoris õhk sees, mida välja ei saa. Tehtud ja katsetatud on igasugu asju. Mootor lihtsalt ei käi õigesti, tekib justkui samasugune efekt, kui mootor ei saa õigesti kütet peale, kuid sellega on kõik korras, lihtsalt on õhk sees pidevalt. Oskate ehk midagi välja pakkuda.
Ära proovitud võtted:
Kontrollitud mootori rindmikus hammasrataste märgistused.
Vahetatud pihusteid (kes ei tea, siis on kindlaks tehtud, et pihustitest võib mootorisse õhu sisse lüüa).
Kontrollitud igasugu tihendused ja seibindused.
Ka pumba otsas olev hammasratas korralikult paigas.
Kõik asjad praegu ei tulegi meelde, mis juba läbi proovitud.
Tekkis veel mõte, et nukkvõll sai sisse pandud kasutatud, kuid heas korras ja äkki on mtz-50 oma? Juhuslikult on 50 ja 82 nukkvõllidel kraadide erinevused mis panevad mootori valesti käima? (Ei teagi nüüd täpselt, mis võiksid olla 50ne ja 82´e nukkvõllide erinevused), lihtsalt tekkis selline mõte ja pole jõudnud raamatuid sirvida.
Avaldage arvamust, on kellelgi järsku enne olnud sellist probleemi ja kuidas vabanenud olete ja mida välja pakuksite ?
Terv. Vilkar.
Kokku sai pandud 82 tarvis täiesti uhiuus mootor (uued kolvid, uus blokk, blokikaas, uus kõrgsurve pump, jne), enamus jupid mootoris uued. Kuid pikemat aega on mootoris õhk sees, mida välja ei saa. Tehtud ja katsetatud on igasugu asju. Mootor lihtsalt ei käi õigesti, tekib justkui samasugune efekt, kui mootor ei saa õigesti kütet peale, kuid sellega on kõik korras, lihtsalt on õhk sees pidevalt. Oskate ehk midagi välja pakkuda.
Ära proovitud võtted:
Kontrollitud mootori rindmikus hammasrataste märgistused.
Vahetatud pihusteid (kes ei tea, siis on kindlaks tehtud, et pihustitest võib mootorisse õhu sisse lüüa).
Kontrollitud igasugu tihendused ja seibindused.
Ka pumba otsas olev hammasratas korralikult paigas.
Kõik asjad praegu ei tulegi meelde, mis juba läbi proovitud.
Tekkis veel mõte, et nukkvõll sai sisse pandud kasutatud, kuid heas korras ja äkki on mtz-50 oma? Juhuslikult on 50 ja 82 nukkvõllidel kraadide erinevused mis panevad mootori valesti käima? (Ei teagi nüüd täpselt, mis võiksid olla 50ne ja 82´e nukkvõllide erinevused), lihtsalt tekkis selline mõte ja pole jõudnud raamatuid sirvida.
Avaldage arvamust, on kellelgi järsku enne olnud sellist probleemi ja kuidas vabanenud olete ja mida välja pakuksite ?
Terv. Vilkar.
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !