MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?!
#4

Ühesõnaga on nii, et kui peenfilter täis (mootori vasakul poolel) ja jääbki peale paari nädalast seismist täis on kõik vooliku ühendused OK ja nii ongi?
Olen mõtelnud vahetada kõik madalsurve kütusevoolikud oma russal. Vanad on kalgid, mis murduvad painutamisel. Kas keegi annaks hea nipi kuidas saaks kasutada vanade voolikute otsad ära? Ei saa päris hästi aru kuidas need sinna uute voolikute otsa käib? Peaks abiks olema mingi kuumutusvahend, et vooliku otsad "laiaks ajada"?
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: vilkar. - 04-03-2012, 20:05 PM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: h2rra - 04-03-2012, 20:37 PM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: pen.skar - 04-03-2012, 23:39 PM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: hillar2 - 05-03-2012, 01:34 AM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: huvi5 - 05-03-2012, 01:51 AM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: hillar2 - 05-03-2012, 09:41 AM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: pen.skar - 05-03-2012, 10:18 AM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: Daff - 05-03-2012, 11:04 AM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: vilkar. - 05-03-2012, 15:46 PM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: v6sa - 05-03-2012, 16:59 PM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: Daff - 05-03-2012, 22:16 PM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: vilkar. - 06-03-2012, 11:12 AM
RE: MTZ-i mootorist õhk välja, kuidas ?! - Autor: vilkar. - 22-03-2012, 23:03 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne