05-03-2012, 16:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-03-2012, 17:11 PM ja muutjaks oli v6sa.)
On see kindel, et süüdi on õhk? Kui nukkvõll on vale, võib mootor õhupuudusesse jääda küll, eriti kõrgematel pööretel...
Kas kütus peale jookseb vabalt? Kui kraan on kinni või umbes, paagist tulev voolik lapik või katki või lihtsalt paagis suurem sitatükk toru ette ulpinud, võib ka igasugu huvitavaid asju juhtuma hakata.
Õhu puudumist küttesüsteemis saab välistada vaid visuaalse vaatlusega läbipaistvast voolikust peale peenfiltrit! Või andes kütust otse etteandepumpa, näiteks kanistrist. Kuigi ka siis võib lekkiv käsipump segadust tekitada...
Kui otstel on kuuskandid voolikule peale keeratud, siis selliseid otsi on plastvoolikuga lihtne kasutada - keerad mutri (sest seda see junn on) maha, lükkad uue otsa (enne tasub korraks kuuma vette kasta) ja keerad hülsi tagasi.
Kas kütus peale jookseb vabalt? Kui kraan on kinni või umbes, paagist tulev voolik lapik või katki või lihtsalt paagis suurem sitatükk toru ette ulpinud, võib ka igasugu huvitavaid asju juhtuma hakata.
Õhu puudumist küttesüsteemis saab välistada vaid visuaalse vaatlusega läbipaistvast voolikust peale peenfiltrit! Või andes kütust otse etteandepumpa, näiteks kanistrist. Kuigi ka siis võib lekkiv käsipump segadust tekitada...
Kui otstel on kuuskandid voolikule peale keeratud, siis selliseid otsi on plastvoolikuga lihtne kasutada - keerad mutri (sest seda see junn on) maha, lükkad uue otsa (enne tasub korraks kuuma vette kasta) ja keerad hülsi tagasi.