05-03-2012, 22:22 PM
Mis iganes teete tehke korralikult.
Kui selle mingi vale liimiga paned ja siis lekkima hakkab on edasine remont võimatu paraku.
Survet seal sees pole rohkem kui tagasivoolus.
Olen teinud seda ja põhiline on saada pind puhtaks ideaalselt.
Võtsin pihusti lahti ja bensiiniga leotasin ja pesin selle osa puhtaks 5 korda ja siis nitrolahustiga veel 4 korda pesin ja puhusin õhuga.
Lõpuks loputasin veel eetriga üle paar korda ja siis liimisin alles.
Igatahes liim jäi nii kinni et ei tulnud mitte metalli küljest lahti vaid pidi maha raiuma liimi tilga.
Lahti võtsin nii, et neile kahele tiftile lõikasin rauasaega sisse pooleni ja sealt soonest sai väljalöömiseks pidepunkti.
Üldiselt kui ikka pole äärmist ettevaatust ja hoolikust nagu kellassepal soovitaks rahule jätta.
Kui aga keegi on juba liiminud läheb kaane eemaldamisel sisu puruks ja pole midagi teha enam sellega ja pole mõtet üritadagi.
Kui selle mingi vale liimiga paned ja siis lekkima hakkab on edasine remont võimatu paraku.
Survet seal sees pole rohkem kui tagasivoolus.
Olen teinud seda ja põhiline on saada pind puhtaks ideaalselt.
Võtsin pihusti lahti ja bensiiniga leotasin ja pesin selle osa puhtaks 5 korda ja siis nitrolahustiga veel 4 korda pesin ja puhusin õhuga.
Lõpuks loputasin veel eetriga üle paar korda ja siis liimisin alles.
Igatahes liim jäi nii kinni et ei tulnud mitte metalli küljest lahti vaid pidi maha raiuma liimi tilga.
Lahti võtsin nii, et neile kahele tiftile lõikasin rauasaega sisse pooleni ja sealt soonest sai väljalöömiseks pidepunkti.
Üldiselt kui ikka pole äärmist ettevaatust ja hoolikust nagu kellassepal soovitaks rahule jätta.
Kui aga keegi on juba liiminud läheb kaane eemaldamisel sisu puruks ja pole midagi teha enam sellega ja pole mõtet üritadagi.