08-03-2012, 17:08 PM
(08-03-2012, 17:02 PM)meli666 Kirjutas:(08-03-2012, 00:42 AM)Gravity Kirjutas: Hakkasin tasapisi varuosai uurima igaks juhuks. Kõrgesurve pumbaga on see lugu ,et võimelike vigade puhul on variandid :
*osta näiteks tutikas umbes 1000eurone pump
*kasutada vahetusfondi,siis pumba hinnaks tuleb 500-650 eurot
*või ise lihtsalt hankida basic tihendi komplekt,mis sisaldab ainult kaane tihendeid ja O rõngaid ja vaskseibe 30 eurot. Aitab ainult peata lekked madalsurve osas.
Kas tõesti uue pumba saab 1000.- kätte?
Ise sai ka mõni aeg tagasi peetud plaani osta diisel Passat B4. Niipalju kui uurisin, soovitati vaadata 1,9 TDi 66kw poole. Olevat küllaltki õnnestunud mootor. Siiski pidi pumba küljes olema mingi reostaat, mis ajaga ära kulub ja ainuüksi see pidi maksma seal üle 600.- juba.
Muidu vast ennem kooleb turbo, kui pump.
No need hinnad on väga kõikuvad. Näiteks sai just ennem euro aega tegeletud BMW 324 TD. 85kw r6 . United motors küsis uue pumba eest 21000 krooni ja kuskilt jäi silma ,et VW 1.9 R4 pump maksis umbes 16000 krooni. Eks asi võib natukene ka modifikatsioonist oleneda sest 2.5 TDSi pump on juba 2000 eurot .
---------
Igatahes leidsin diislikeskus.ee hinnakirjast ülesse pumbapead,mille orienteeruv hind on 250-300 eurot. Jäi arusaamatuks kas plunzer on ka komplektis.