09-03-2012, 15:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2012, 15:46 PM ja muutjaks oli tolmuahv.)
(09-03-2012, 10:41 AM)kass Kirjutas: Mudelitest niipalju, et kataloogi järgi oli neid Originali mudeleid ju mitmeid, need laiendustega porilauad ja kiirtega kaunistamised olid Original luksusmudelite nr. 17 ja 18 rida, "lahjemad" Originalid mudelid nr. 13, 14, "tummisemad" nr. 15, 16.
http://eag.vanatehnika.ee/Rattad/jretk_kat1939_04.jpg
...Ka eelnevals postitusels parempoolsel pildil näituse ETK on heledat värvi või üldse üleni kroomitud näitusevariant.
See ratas seal posti otsas on jah vist üleni kroomitud. Samas reas seisvad on küllap reatootmise omad.
Mudelinumbreid mainib jah 39. aasta kataloog. Minu viga- refereerisin hoopis 38 aasta "Jalgrataste ja nende osade nimekirja". Selles vihikus ei ole veel mudelid nummerdatud, räägitakse Luxist, Etekast, Olympiast ja "kroomitud Original"ist. Samas on foto tootmistsehhist, kus seisab rida valmistehtud kahvleid, kõik jälle meeldivalt lauged

Muide, 39. aasta kataloogis, kus mudelid on saanud numbrid, on kujutatud ka juba meile nii tuntud välimusega ETK-d. Võibolla kroomimine oli sõja eel liiga kallis...
1938:
1939:
Diagnoos: ahvivaimustus. Sümptomid: põhjendamatu optimism.