11-03-2012, 18:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2012, 18:14 PM ja muutjaks oli Mufff.)
(11-03-2012, 18:00 PM)Regardman Kirjutas:Tuhatoose muidugi nii palju vaja ei ole. Tegelikult pole neid vist üldse vaja, sest kõik aknad käivad lahti, juhuks kui on vaja tuhka välja puistata ja lisaks on juhi ukse kohale nitroga lastud venekeelne kiri: "не курит! штраф 5 рбл."(11-03-2012, 17:29 PM)Mufff Kirjutas:Jutt oli tuhatoosidest.(11-03-2012, 17:20 PM)hulgus Kirjutas:Rongides (diislid ja ER1) olid kasutusel oluliselt suuremad plafoonid. Vajalikke plafoontulesid leidub sõjaväelise otstarbega autode furgoonides. Kui keegi juhtub leidma, võib julgelt pakkuda. Mõned on juba olemas, kuid koguvajadus on 16 tükki.(11-03-2012, 17:03 PM)Regardman Kirjutas:Vanade Ungari diiselrongide omad olid ka seda vurfi.(11-03-2012, 16:50 PM)sass Kirjutas: http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...d=14686254Seni olen selliseid tuhatoose näinud ER1 (vanem ER2) tüüpi elektrirongide kabiinides.
Mul selline imelik asi. Mingi vana bussi tuhatoos või prügikast. Keegi täpselt ei tea, millele kuulub. Kui äkki peaks sobima, siis võiks millegi vastu vahetada.
Rongivalgustid loomulikult teised, õiged tuled ZIL-131 kongides (Kaitseväel peaks Tapal neid poollammutatuna ka vedelema).
(11-03-2012, 18:08 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Tervist!Mootor peaks olema salongi soendusradika oma. Liistu ei oska veel kuhugi paigutada. Tulen vaatan oma silmaga üle ja siis oskan öelda.
Siin üks asi,mis kindlasti sobib....
Ja siis ka üks mingine vanemast ajast pikk iluliist,mis pole veel omale kosilast leidnud. Kas selline üle 3 m. liist sobiks kuhugile bussi külge krudida....?
T.