11-03-2012, 20:03 PM
MTZ-05 ise kokku puutunud ei ole, näinud ainult mõned korrad onu juures.
Aga vaatasin siin teemas ühte pilti ja üks asi enam rahu ei anna. Nimelt, kas ei saaks koos käruga teha põkast nelikveolist?
Nagu aru saan, siis pildil punasega kriipsutatud kohta käib käru tiisel ja rohelisse kohta jõuvõtuvõll. Loodan, et Ksf Necro ei pahanda pildi laenamise pärast.
Mõte selles, et kärule paneb alla näiteks Vazi vedava silla ja kardaani toob siis ette põka juurde. Ilmselt peab mingi ülekandekasti veel vahele leiutama pöörete ühtlustamiseks.
MTZ jõuvõtuvõlli ehitusega kursis pole, aga tegu vist sõltumatult töötava asjaga. Kas seal kastis annaks midagi vähese vaevaga ringi teha, et jõuvõtuvõll oleks sõltuv vastavast käigust- sünkroonvedu. Sest originaalsüsteemiga saaks kasutada ainult käru vedu mingi kindla käigu korral ja sedagi ainult siis ühes suunas. Või oleks sellestki juba suur abi puude metsast välja toomisel?
Aga vaatasin siin teemas ühte pilti ja üks asi enam rahu ei anna. Nimelt, kas ei saaks koos käruga teha põkast nelikveolist?
Nagu aru saan, siis pildil punasega kriipsutatud kohta käib käru tiisel ja rohelisse kohta jõuvõtuvõll. Loodan, et Ksf Necro ei pahanda pildi laenamise pärast.
Mõte selles, et kärule paneb alla näiteks Vazi vedava silla ja kardaani toob siis ette põka juurde. Ilmselt peab mingi ülekandekasti veel vahele leiutama pöörete ühtlustamiseks.
MTZ jõuvõtuvõlli ehitusega kursis pole, aga tegu vist sõltumatult töötava asjaga. Kas seal kastis annaks midagi vähese vaevaga ringi teha, et jõuvõtuvõll oleks sõltuv vastavast käigust- sünkroonvedu. Sest originaalsüsteemiga saaks kasutada ainult käru vedu mingi kindla käigu korral ja sedagi ainult siis ühes suunas. Või oleks sellestki juba suur abi puude metsast välja toomisel?