15-03-2012, 14:27 PM
Vaata MBklubi foorumist, seal peaks mõned toimivad lingid olema, mis mootori siseehitust valgustada aitavad.
Vaakumit mootoril vaja pole rohkem, kui vaid peatamiseks (ja ka selle saab hõlpsalt trossile ümber teha). Ülejäänud vaakumiga seotud asjad on vajalikud muudele vidinatele (automaatkäigukast, kliimaseadme täiturid jms).
Elektrit on vaja hõõgküünaldele, starterile ja mõõdikutele. Nood viimased tuleb mootoriga niikuinii eraldi paaritada.
See pada on küll surematus maines, kuid viiesilindrilisena käib eriti vastiku häälega. Kui kaant kuivale ei jäta, siis ära tappa seda on raske. Kuigi võimalik...
Arvestades, et sel mootoril oli tehasest väljudes 69 kW, millest reeglina kolmandik jääb kadunuks, ei pruugi liikursauna jõuallikana elu kuigi kergeks kujuneda.
Vaakumit mootoril vaja pole rohkem, kui vaid peatamiseks (ja ka selle saab hõlpsalt trossile ümber teha). Ülejäänud vaakumiga seotud asjad on vajalikud muudele vidinatele (automaatkäigukast, kliimaseadme täiturid jms).
Elektrit on vaja hõõgküünaldele, starterile ja mõõdikutele. Nood viimased tuleb mootoriga niikuinii eraldi paaritada.
See pada on küll surematus maines, kuid viiesilindrilisena käib eriti vastiku häälega. Kui kaant kuivale ei jäta, siis ära tappa seda on raske. Kuigi võimalik...
Arvestades, et sel mootoril oli tehasest väljudes 69 kW, millest reeglina kolmandik jääb kadunuks, ei pruugi liikursauna jõuallikana elu kuigi kergeks kujuneda.