Mõned küsimused kõrgsurve pumba kohta
#12

Tegelikult ei saa ma teemaalgataja probleemist eriti aru. Kui osta diiselmootoriga golf, ütleme IV, mis on tehniliselt korras, siis jätkub temast kindlasti vähemalt mootori poolest päris mitmeks aastaks. Kuna golf pole mingi vastupidavuse ime, siis saab igasugused veermikutilinaid seal hea hulga vahetada. Kui nüüd ütleme 5 aasta pärast ütleb pump sulle headaega, siis tolleks hetkeks on tolle põlvkonna golfe saada üsnagi kilohinnaga ja ainus otsus mis teha tuleks, on kas osta terve (avariiline, parempoolse rooliga vms) auto, võtta sealt vajalikud varuosad ja ülejäänu viia kevadise kõrge rauahinna ajal emexisse või osta paljas pump.
Kui sa iga liikuva vidina lagunemise pärast põed, siis jäta need TDI mootorid ja osta SDI. Vähemalt turbo remonti pole siis kunagi teha vaja.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Mõned küsimused kõrgsurve pumba kohta - Autor: Gravity - 08-03-2012, 00:42 AM
RE: Mõned küsimused kõrgsurve pumba kohta - Autor: uko - 08-03-2012, 08:42 AM
RE: Mõned küsimused kõrgsurve pumba kohta - Autor: diesel - 08-03-2012, 10:34 AM
RE: Mõned küsimused kõrgsurve pumba kohta - Autor: Gravity - 11-03-2012, 18:33 PM
RE: Mõned küsimused kõrgsurve pumba kohta - Autor: Mahno - 11-03-2012, 20:40 PM
RE: Mõned küsimused kõrgsurve pumba kohta - Autor: Gravity - 11-03-2012, 23:28 PM
RE: Mõned küsimused kõrgsurve pumba kohta - Autor: flanagan - 11-03-2012, 22:41 PM
RE: Mõned küsimused kõrgsurve pumba kohta - Autor: Mahno - 12-03-2012, 20:48 PM
RE: Mõned küsimused kõrgsurve pumba kohta - Autor: uko - 12-03-2012, 21:23 PM
RE: Mõned küsimused kõrgsurve pumba kohta - Autor: Mahno - 19-03-2012, 12:05 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne