31-12-2003, 16:54 PM
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: mraliJa mitte ainult ida-saksa autodega, minu LR\'gi oli arvel täiesti valede andmetega(mark, mudel, aasta, mootor, värv,jne.):o Õiged olid vaid kere ja registrinumbrid.
.Nende Ida-Saksa veokite registriarvudega võib tulla tõsiselt segadust,sest kogu Ida-Saksa autotööstus allus IFA-le (mitte ainult veokimark,vaid ka valdusettevõte täisnimega Industrieverwaltung FAhrzeugbau),seega võivad tegelikkuses ühte marki autod olla arvel erinevate nimedega (nt Robur,IFA Robur,Multicar,Multikar,IFA Multicar jne.).Sama marginime kandsid muide ka Trabandi eelkäijad.Suurim \"anarhia\" tähistustes on arvatavasti pärit 90ndate esimesest poolest,mil sealne süsteem ei olnud kaugeltki praegusel tasemel.Aga täielik selgus-kord ei valitse ARKi andmebaasis igal juhul veel praegugi...
Üks linnuke laulis mulle kõrva, et neid ca 4 aastat tagasi oli:
IFA- u. 180 (va. robur, Multicar)
Multicar- u. 490!! (väga erinevate kirjavsiidide ja nimede all peidus)
Robur- 45 tk inc. kirjaveaga nimed(Robuk , Robun)ja IFA .Vanim \'68 ja uusim\'92. Huvitaval kombel oli tollal neid päris palju kirikute ja kogudustevalduses.
Tatra- 43 tk Vanim\'37 ja uusim 91
Praga- 15 tk inc. trükivega (PRAKO) vanim\'39 ja uusim 91 (inc. 3tk kuuekümnendatest)
Star - 6 tk. pärit kaheksakümnendatest ja üks 1997 aastast!
ARO - 15 tk. vanim \'86 ja uusim 1994! (isegi metskonnad on neid proovinud)
OÜ Green Oval
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kristjan (+372)5010599
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!