01-04-2012, 21:38 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2012, 21:49 PM ja muutjaks oli valdo.)
Suurepärane leid! Õnnitlen!
Nüüd jääb üle otsida ainult esisilt ning ratast ehitama hakata. Minu restaureerimisekogemused ütlevad, et siin saab jätta alles märgatava osa originaalvärvist - eelkõige embleemi ja kaunistused - ja teha värviparandusi nii, et asi jääb üsna ühtlane. Galvaanika, muidugi, tuleb siin uuesti teha, aga vast ei ole siin embleeme ja kaunistusi ka galvaanika peal säilinud.
Lõpetasin täna just ühe 1940.a. Sirius Triumph'i restaureerimise sarnases tehnikas.
Igatahes - jõudu tööle!
Nüüd jääb üle otsida ainult esisilt ning ratast ehitama hakata. Minu restaureerimisekogemused ütlevad, et siin saab jätta alles märgatava osa originaalvärvist - eelkõige embleemi ja kaunistused - ja teha värviparandusi nii, et asi jääb üsna ühtlane. Galvaanika, muidugi, tuleb siin uuesti teha, aga vast ei ole siin embleeme ja kaunistusi ka galvaanika peal säilinud.
Lõpetasin täna just ühe 1940.a. Sirius Triumph'i restaureerimise sarnases tehnikas.
Igatahes - jõudu tööle!
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel