03-04-2012, 00:26 AM
Rehvimeeste juurde minnes võtsin kaasa ka õhukummid, need, mis enne sees olid. Hiljem selgus, et neid siiski kasutada ei saa – kaks tükki olid juba maha võttes katki, kolmas aga nii õhuke, et oli ime, kuidas ta üldse vastu pidas. Igatahes said lohvid uued. Ja nii nad alla saidki, esialgu küll paari mutriga kinni, sest oletatavasti tuleb neid veel alt ära võtta:
Kohe sai ära tehtud ka esisilla ja raami ühendus:
Täna sai tehtud ka roolihoovale külge kõrv roolisilindri šarniiri jaoks. Umbes nii see silinder paiknema hakkab, nagu pildilt näha.
Kui esisild all, siis tahaks nagu kohe ka tagasilda sinna juurde, eks ju! Selle asukoht selgub, kui on mootor koos muu stuffiga raamile tõstetud. Sellega tegelesin õhtupoolikul, taevast tuli alla peaaegu “pussnuge” , ka pildil on näha laiad valged räitsakad:
Mootor koos käigukasti ja muu sinna juurde kuuluvaga on nüüd raamil!
Vahepeal, noh, niisama, lihtsalt mõtte ajel,tõstsin raamiotsale ninatooriku, millest parajal ajal Bertale nina peaks välja “voolitud” saama:
Juba praegu on kindel, et nina tuleb madalamaks lõigata, aga muidu peaks sobima kenasti…
Kohe sai ära tehtud ka esisilla ja raami ühendus:
Täna sai tehtud ka roolihoovale külge kõrv roolisilindri šarniiri jaoks. Umbes nii see silinder paiknema hakkab, nagu pildilt näha.
Kui esisild all, siis tahaks nagu kohe ka tagasilda sinna juurde, eks ju! Selle asukoht selgub, kui on mootor koos muu stuffiga raamile tõstetud. Sellega tegelesin õhtupoolikul, taevast tuli alla peaaegu “pussnuge” , ka pildil on näha laiad valged räitsakad:
Mootor koos käigukasti ja muu sinna juurde kuuluvaga on nüüd raamil!
Vahepeal, noh, niisama, lihtsalt mõtte ajel,tõstsin raamiotsale ninatooriku, millest parajal ajal Bertale nina peaks välja “voolitud” saama:
Juba praegu on kindel, et nina tuleb madalamaks lõigata, aga muidu peaks sobima kenasti…