05-04-2012, 00:37 AM
Jah, hää sõber IP, su kartused ON asjatud
. Üritasin leida netiavarustest Nissani käigukasti ülekandearvusid, kuid päris täpset siiski ei leidnud, põhjuseks asjaolu, et ei tea täpset aastaarvu, seda mootori oma. Noh, võrdlesin neid saadaolevaid ja ega nende käigukastide ülekandearvud väga erinevad olnudki. Võtsin ühe, mille arvasin aastaarvult sobivaima olevat. Arvutuste kohaselt, mille mulle armsad kaasfoorumlased selgeks õpetasid, peaks 1000 rpm juures esimese käiguga masin liikuma ca`1,7 km tunnis, viiendaga aga 11,4 või midagi niisugust km/h. RPM vahemik on kuskil 900 kuni 2500 ja see annab päris suure mänguruumi. Mõtle sellele, austet IP, et pärast käigukasti tuleb Nissani differentsiaal, sealt edasi revers 1,75, siis Multicar`i tagasilla differ ülekandearvuga 4 :1. Üheks komponendiks oli ka tagaratta ümbermõõt kusjuures. Arvan ja loodan, et ma ei jätnud kahe silma vahele midagi
. Olin päris rõõmus, kui selgus, et saab selle lisakasti kõrvale jätta
.
Esiveolise komplekti on päris hea selliselt kasutada. Komponentide paigutus on praegu selline:
![[Pilt: raam7.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/raam7.jpg?w=490&h=367)



Esiveolise komplekti on päris hea selliselt kasutada. Komponentide paigutus on praegu selline:
![[Pilt: raam7.jpg?w=490&h=367]](http://repsud.files.wordpress.com/2012/01/raam7.jpg?w=490&h=367)