19-04-2012, 15:08 PM
(19-04-2012, 14:30 PM)Mahno Kirjutas: No ülevaatusel saab takistuseks näiteks see, et tegemist on omavolilise ümberehitusega, mis haarab kõikvõimalikke agregaate. Sisuliselt sa vahetad välja pidurisüsteemi (ma ei ütle et halvema vastu või et sa halba tööd teed, aga see on keelatud), asendad mootori sellise vastu, mille kohta ka siil aru saab, et see ei ole selle auto originaalmootor (tõuseb arvatavasti töömaht ja võimsus üle seadusega lubatu), tõenäoliselt kogu selle vahetuse tarvis ehitad omavoliliselt ümber kere kandevkonstruktsioonid jne.
Tõesti lubab seadus esitada nii vanale autole vaid minimaalselt nõudeid, aga see ei tähenda, et sa teda omavoliliselt tuunida võid. Originaalmootoril tõepoolest, heitgaase kontrollitakse silma järgi, peamiselt et tagant paksu tossu ei tõuseks Viga on selles, et sinu ehituse tulemus ei ole originaalile isegi lähedane. Juhin tähelepanu näiteks asjaolule, et sa ei saa ziguliga ülevaatuselt läbi isegi mitte sellise levinud noortetuuninguga, nagu stangede eemaldamine. Käsivad minna ja tagasi panna.
Seetõttu sa ei saa ülevaatuselt läbi muidu, kui kas altkäemaksu abil, väga tuttava ülevaataja heasoovlikkuse tõttu või peab sul olema ülevaatuspunkt kus töötab kurt, pime ja loll ülevaataja. Viimasel juhul sooviksin ka mina selle punkti kliendiks saada
Mine kuskile kodu lähedale ülevaatuspunkti, ürita rääkida asjalikult ja mitte "kõvatades", et tahad ehitada sellise asja. Mida nad ütlevad, kui sa selle asja neile ülevaadata tood.
On käidud nii ülevaatuspunktis, MNT, kui ka kindlustuses. ja tänu nende toetusele/vastuolule ma selle projekti üldse päevakorda võtsin. M 408 mootoriga on neid arvele võetud küll ja küll, mille mootorimaht on siis 1,3. Mingit kere tugevdust pole tehtud. Seega, kui panen peale 1,3 ford-i mootori, siis ei tohiks see probeeliks olla.
Olen asju uurinud ja kaalunud ja ei "kõvata" tühja. Aga tänud hoiatamast, sellest on kindlasti nii mõnelegi abi!