25-04-2012, 09:29 AM
Kaldu paigaldamise mõte on siiski ainult selles, et vältida patjade laiali rebimist kuna otse tõmmates on kummi metalli küljest kõige kergem lahti tõmmata.
Tagaveoline auto ei esita patjadele kuigi suuri nõudmisi, sest seal aeglustatakse viimane 3-4 korda tagasillas ja see jõud läheb sinna ning sellevõrra jääb patjadele vähem vastu võtta väänet.
Esiveolisel suuremate jõudude tõttu ka padjad suurema vahega ja reeglina kas poldiga läbi või muidu sellised, et kui kumm rebeneb ei kuku mootor kuhugi.
Tagaveoline auto ei esita patjadele kuigi suuri nõudmisi, sest seal aeglustatakse viimane 3-4 korda tagasillas ja see jõud läheb sinna ning sellevõrra jääb patjadele vähem vastu võtta väänet.
Esiveolisel suuremate jõudude tõttu ka padjad suurema vahega ja reeglina kas poldiga läbi või muidu sellised, et kui kumm rebeneb ei kuku mootor kuhugi.