MB motobloki süüteküünlad
#4

Vene küünlad on endiselt loterii. Sai neli aastat tagasi mossele ostetud kolm jooksu. 12st kolm ei suvatsenud üldse peale esimest seiskamist elu sisse võtta. Teised 3 lahkusid niiskete ilmadega seismisele järgnenud käivitusel (sõna ostes mõttes oli kuulda, kuidas mootor käivitus nelja silindriga ja siis hakkas vahele jätma ja lõpuks plödistaski kolmega).

12 küünla iga oli täpselt 1 aasta - siis sai villand ja ostsin NGK analoogid - need kõige tavalisemad. Rohkem 12 kkm jooksul mul küünaldega muret ei olnud.

Praegune õuekäru (IŽ-2715) käib nende küünaldega, mis erinevatelt lahustipõletajatelt vahetusfondi on kogunenud. Kuna mootor soojaks ei saagi, vaid käib pea kogu aeg toorega (liigutamise aeg paarist minutist viieni), siis kestab üks tahmunud ja kulunud küünal keskmiselt viis käivitust.

MF-70 käis Briskiga kõige paremini, kuid viimase suve oli selle asemel üks NGK suvaline Mazda pealt ja käis ka probleemideta. Lihtsalt käivitamiseks oli kiiremat tõmmet vaja. Briski pani nahka hübriidrussi käivitusmootor.Sad

Muide, loomkatse alusel võin väita, et MF-70 ja PD-10Y käivad mõlemad täitsa edukalt ka pika küünlaga (kolb küünalt hammustama ei ulata). Samuti ei ole kummagi mootori kolvil märke küünlaga liiga lähedasest kontaktist. mis muidugi ei tähenda, et kellegi modifitseeritud mootoril ei võiks need kaks omavahel kokku saada...Rolleyes
Vasta


Sõnumeid selles teemas
MB motobloki süüteküünlad - Autor: Kodune - 24-04-2012, 22:25 PM
RE: MB motobloki süüteküünlad - Autor: Kodune - 24-04-2012, 23:09 PM
RE: MB motobloki süüteküünlad - Autor: Basilio - 25-04-2012, 08:19 AM
RE: MB motobloki süüteküünlad - Autor: v6sa - 25-04-2012, 11:11 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne