26-04-2012, 14:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-04-2012, 14:59 PM ja muutjaks oli Mahno.)
Mul aastaid enam pole zigulit ja kui oli, siis ei pakkunud ka stangede ära kruvimine huvi, sestap oma kogemust pole, kuid ziguliklubis seda stangedeta ülevaatuse mittesaamise hala ikka on.
Ma usun et palju sõltub ülevaatajast ja suhtlemisest ka, kui paljude asjade peale silm kinni pannakse.
Ma millegipärast arvan, et ka mosse enda mootori töökindlusele pole mitte midagi ette heita, kui ta on kvaliteetsetest osadest oskaja mehe poolt kokku laotud. Paljuke sa ikka oma hübriidiga sõita kavatsed - võibolla mõned tuhanded suve jooksul. Vene tehnika suurim mure on see, kust sa neid kvaliteetseid tükke saad. Poest on odavaid juppe võtta küll, aga kvaliteet on loterii-allegrii. Itaalia saastvaruosad lääne autole tunduvad nende kõrval ikka väga hääd. Ainus lootus on otsida sdelano v sssr varuosi, või siis vahetada kõik mis sobib lääne päritolu ziguli või fiati pulkade vastu.
Viiesel ziguli kastil on see viies käik nõrk koht. Ainus, mida ta juurde annab on vaikus ja väiksem küttekulu maanteel, kui palju maanteesõitu ei ole, ei ole tal suurt eelist 4-käigulise ees. Lisaks tahetakse viiese eest endiselt raha saada, samas kui neljase väärtus on vanaraua hind.
Kui sul on 2104, siis rihmaga mootor seal peal on 1300. Ketiga võib olla 1200, 1300, 1500 või 1600.
Ma usun et palju sõltub ülevaatajast ja suhtlemisest ka, kui paljude asjade peale silm kinni pannakse.
Ma millegipärast arvan, et ka mosse enda mootori töökindlusele pole mitte midagi ette heita, kui ta on kvaliteetsetest osadest oskaja mehe poolt kokku laotud. Paljuke sa ikka oma hübriidiga sõita kavatsed - võibolla mõned tuhanded suve jooksul. Vene tehnika suurim mure on see, kust sa neid kvaliteetseid tükke saad. Poest on odavaid juppe võtta küll, aga kvaliteet on loterii-allegrii. Itaalia saastvaruosad lääne autole tunduvad nende kõrval ikka väga hääd. Ainus lootus on otsida sdelano v sssr varuosi, või siis vahetada kõik mis sobib lääne päritolu ziguli või fiati pulkade vastu.
Viiesel ziguli kastil on see viies käik nõrk koht. Ainus, mida ta juurde annab on vaikus ja väiksem küttekulu maanteel, kui palju maanteesõitu ei ole, ei ole tal suurt eelist 4-käigulise ees. Lisaks tahetakse viiese eest endiselt raha saada, samas kui neljase väärtus on vanaraua hind.
Kui sul on 2104, siis rihmaga mootor seal peal on 1300. Ketiga võib olla 1200, 1300, 1500 või 1600.