28-04-2012, 14:57 PM
Tere!
Kaevan vahepeal ühe vana postituse (õigemini küll osa sellest) üles:
Eile tuli siis Saksamaalt hr. Jörgilt kinnitus, et pildil olev, Bertalt "ülelöödud" MTZ-5 nina on peale ca nädalat aega seiklemist kenasti kohale jõudnud:
Hallo Silver.
Mit großer Freude kann ich Dir mitteilen das die Nase vom MTZ-5 heute angekommen ist. Ich hab mich wirklich riesig darüber gefreut und Sie ist ja auch in einem Top Zustand. Die Nase habe ich gleich unserem Betriebsschlosser übergeben der sie mir jetzt ein wenig restauriert.
[...]
MfG. Jörg
Tänu Eesti Posti saadetiste jälgimissüsteemile teadsin küll nina päralejõudmisest tegelikult juba mõned tunnid varem.
Avastasin selle nina siit teemast tegelikult suht juhuslikult, kuna ma enne seda Berta teemat eriti regulaarselt ei jälginud.
Sain nina ksf! Tiftilt kilesse pakituna ja algul sai ikka mõeldud, et eks tuleb teda saatmiseks kuidagi täiendavalt pakkida (näiteks kasti), aga ega enamikel inimestel ei ole ju kodus igaks mõeldavaks elujuhtumiks varu erinevas mõõdus puit- või ka pappkastidest, ja postkontoris öeldi ka, et pole probleemi, ja nii see nina läkski samasugusel kujul, nagu ta sain, teele. Veidi kummaline oli küll astuda postkontori teenindussaali, traktorinina piltlikult öeldes kaenlas (päriselt on ta muidugi kaenlasse võtmiseks liiga suur
) ja teenindaja-neiu küsimusele, et millega täpsemalt tegu, sai ka vastatud, et "ühe vana traktori esiots, mis läheb ühele restaureerijale"
No küllap saame hr. Jörgi tegemistega edaspidigi kursis olla.
Jõudsin vahepeal mh tutvuda ka ksf! Tifti kodulehega ja seal leidunud mõtte jätkuks - sellest on tõesti kahju, et Eestis praegu oma vanatraktoriklubi ei ole, küllap ei ole leidunud aktiivset eestvedajat. Samas aga teeb rõõmu, et traktoritaastajaid tuleb järjest juurde (või tundub see mulle niimoodi). Praegugi on siinsamas foorumis aktiivne ksf! Isapulli UTB 445-V korrastamise teema, hiljuti tegi ksf! raido23 teema HTZ-7 taastamisest, varasematest aastatest meenub näiteks ksf! Kelmi T-28.
Aga et ka traktorite iseehitajad ka tänapäeval päris kadunud ei ole (ehkki nende kuldajad jäid vast möödunud sajandi 70ndatesse ja 80ndatesse aastatesse), siis selle tunnistuseks järgmine video. Isend on valminud aastatel 2010-2011.
http://www.youtube.com/watch?v=epeCBdtgxg0
Ja lõpetuseks ka (peaaegu) põhiteemasse - olles eeltoodud video üles laadinud, sai huvipärast klikitud ka mõnedel Juutjuubi pakutavatel sarnastel videoklippidel, ja muuhulgas sattusin sellele:
http://www.youtube.com/watch?v=hjm57JYcZ...plpp_video
Kui ma nüüd õigesti otsad kokku viisin, siis peaks siin olema tegu ksf! Tifti ehitatud esimese traktoriga, mille mitmete konstruktsiooniliste lahenduste toimimisega selle ehitaja siiski rahule ei jäänud ja seetõttu saigi projekt uue suuna Berta näol. Teiseks see, et minule ka meeldib kantrimuusika.
Edu!
Kaevan vahepeal ühe vana postituse (õigemini küll osa sellest) üles:
(03-04-2012, 00:26 AM)Tift Kirjutas: Vahepeal, noh, niisama, lihtsalt mõtte ajel,tõstsin raamiotsale ninatooriku, millest parajal ajal Bertale nina peaks välja “voolitud” saama:
Juba praegu on kindel, et nina tuleb madalamaks lõigata, aga muidu peaks sobima kenasti…
Eile tuli siis Saksamaalt hr. Jörgilt kinnitus, et pildil olev, Bertalt "ülelöödud" MTZ-5 nina on peale ca nädalat aega seiklemist kenasti kohale jõudnud:
Hallo Silver.
Mit großer Freude kann ich Dir mitteilen das die Nase vom MTZ-5 heute angekommen ist. Ich hab mich wirklich riesig darüber gefreut und Sie ist ja auch in einem Top Zustand. Die Nase habe ich gleich unserem Betriebsschlosser übergeben der sie mir jetzt ein wenig restauriert.
[...]
MfG. Jörg
Tänu Eesti Posti saadetiste jälgimissüsteemile teadsin küll nina päralejõudmisest tegelikult juba mõned tunnid varem.
Avastasin selle nina siit teemast tegelikult suht juhuslikult, kuna ma enne seda Berta teemat eriti regulaarselt ei jälginud.
Sain nina ksf! Tiftilt kilesse pakituna ja algul sai ikka mõeldud, et eks tuleb teda saatmiseks kuidagi täiendavalt pakkida (näiteks kasti), aga ega enamikel inimestel ei ole ju kodus igaks mõeldavaks elujuhtumiks varu erinevas mõõdus puit- või ka pappkastidest, ja postkontoris öeldi ka, et pole probleemi, ja nii see nina läkski samasugusel kujul, nagu ta sain, teele. Veidi kummaline oli küll astuda postkontori teenindussaali, traktorinina piltlikult öeldes kaenlas (päriselt on ta muidugi kaenlasse võtmiseks liiga suur


No küllap saame hr. Jörgi tegemistega edaspidigi kursis olla.
Jõudsin vahepeal mh tutvuda ka ksf! Tifti kodulehega ja seal leidunud mõtte jätkuks - sellest on tõesti kahju, et Eestis praegu oma vanatraktoriklubi ei ole, küllap ei ole leidunud aktiivset eestvedajat. Samas aga teeb rõõmu, et traktoritaastajaid tuleb järjest juurde (või tundub see mulle niimoodi). Praegugi on siinsamas foorumis aktiivne ksf! Isapulli UTB 445-V korrastamise teema, hiljuti tegi ksf! raido23 teema HTZ-7 taastamisest, varasematest aastatest meenub näiteks ksf! Kelmi T-28.
Aga et ka traktorite iseehitajad ka tänapäeval päris kadunud ei ole (ehkki nende kuldajad jäid vast möödunud sajandi 70ndatesse ja 80ndatesse aastatesse), siis selle tunnistuseks järgmine video. Isend on valminud aastatel 2010-2011.
http://www.youtube.com/watch?v=epeCBdtgxg0
Ja lõpetuseks ka (peaaegu) põhiteemasse - olles eeltoodud video üles laadinud, sai huvipärast klikitud ka mõnedel Juutjuubi pakutavatel sarnastel videoklippidel, ja muuhulgas sattusin sellele:
http://www.youtube.com/watch?v=hjm57JYcZ...plpp_video
Kui ma nüüd õigesti otsad kokku viisin, siis peaks siin olema tegu ksf! Tifti ehitatud esimese traktoriga, mille mitmete konstruktsiooniliste lahenduste toimimisega selle ehitaja siiski rahule ei jäänud ja seetõttu saigi projekt uue suuna Berta näol. Teiseks see, et minule ka meeldib kantrimuusika.

Edu!
Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/
Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee