01-05-2012, 14:00 PM
Ainult kere on küllalt kitsas ja ei hõlma rehve, velje mõõtu, roolisüsteeme, pidureid ja paljut muud. Ometi annab seegi kaheks jagada: turvalisus autos ja väljaspool autot. Alustuseks sobiks ehk võtta mõni autoajastu algaastate motoriseeritud kõrge kaless, just kõrge raskuskeskme ja algelise roolisüsteemiga. Millal tulid roolivarrastele pehmendusvedrud? Miks oli neid vaja? Lühenevad roolisambad, esikapoti kinnitused, külje- ja esiklaasid, ukselingid, kapotiilustused (põder) jne. Isegi lülitite nupud olid näiteks sapakal hoovad (suunalüliti keset armatuuri oli tumblertüüpi), mis teatud tingimustel võib inimest vigastada. No ohurihmad ja padjad on nii värske teema, seda peaksid ju ise teadma. Samuti üksetugevdused ja auto alla suunduv mootor, lööki amortiseeriv esi- ja taguots, esistange kuju jalakäijate ohutuseks. Üks teema on ohutus heitgaaside ja tule levikul mootoriruumist ja kütusepaagist, samuti akuhappe sattumine kontakti inimestega. Kindlasti on mõeldud ka jahutusvedelikust tekkivate põletuste peale.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.