02-05-2012, 12:51 PM
Korraliku B-kerega Porsche eest ei ole nimetatud hind sugugi palju. Heas säilinud originaalkorras või hästi taastatud isendite hinnad umbes sealt maalt hakkavadki ja lõppevad juba astronoomilistes kõrgustes (erinevate aastakäikude ja keretüüpide-mootorite koosluses leidub nii "tavalisi" kui ka superharuldasi isendeid).
Kui valida "õige" auto ja see korralikult taastada siis polegi tegu pelgalt hobiga vaid pigem üsna kindla investeeringuna. Eriti kui arvestada et teatud autode hinnad on just viimastel aastatel hüppeliselt kasvanud ja saksa vanatehnikadiilerite sõnul on fookus 30-nendate masinatelt minemas üle pealesõja iludustele.
Mehed ise pakkusid põhjuseks seda et varem mainitutega tekib juba ajaline distants - enamik ostjaskonnast sihib just isiklike mälestustega seonduvat. Liiatigi on 50-70-ndate sportautoga ka tänapäeva kiirteedel võimalik täiesti normaalselt ise sõita.
Kui valida "õige" auto ja see korralikult taastada siis polegi tegu pelgalt hobiga vaid pigem üsna kindla investeeringuna. Eriti kui arvestada et teatud autode hinnad on just viimastel aastatel hüppeliselt kasvanud ja saksa vanatehnikadiilerite sõnul on fookus 30-nendate masinatelt minemas üle pealesõja iludustele.
Mehed ise pakkusid põhjuseks seda et varem mainitutega tekib juba ajaline distants - enamik ostjaskonnast sihib just isiklike mälestustega seonduvat. Liiatigi on 50-70-ndate sportautoga ka tänapäeva kiirteedel võimalik täiesti normaalselt ise sõita.