02-05-2012, 22:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2012, 09:24 AM ja muutjaks oli Janka.)
(02-05-2012, 19:58 PM)iz350super Kirjutas: Tere,
Kui hakkan uurima soolo avariisid, kas peaks võtma ka mingi aja, või alustan kohe 2012 aastast?
Eesti kohta oleks põnev võrrelda omavahel kolme aastat.
1980, 1999 ja 2011.
Nende pealt peaks juba üsna laheda pildi kokku saama ehk siis...
1.Aeg, mil teedel liikusid žigullid, mossed, sapakad;
2.Teedelt välja lennati juba sierrade, askonnide ja bemmidega
ja lõpuks -
3.Kuidas on mõjunud igasugused ESP-d, turvapadjad, täiustatud kered ja muu mudru tänastele teelt väljasõitjatele.
Kui palju on neil aastatel toimunud "soolokaid" ja kui mitmed neist on lõppenud fataalselt.
Eestis peaks selle koha pealt üsna lihtne olema. Ma arvan nii. Sest laksude arv peaks püsima endiselt seal, kus ta oli sügaval nõukaajal.
Kannatanute arv tundub olevat vähenenud. Selle võiks siis tinglikult kanda autode turvavarustuse täiustamise arvele. No ja sealt saab sujuvalt edasi libiseda, et miks ja kuidas ikkagi...
Loomulikult võin omas arvamuses ka eksida, aga eks selleks uurimustöö säärast nime kannabki, et saada lõpuks midagi teada, jõuda kuskile välja.
Üks hea uuendus http://www.lkf.ee/ lehel:
http://www.lkf.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=269%3Akus-toimub-eestis-koige-rohkem-liiklusonnetusi-03052012&catid=58%3Auudised&Itemid=191&lang=et