03-05-2012, 23:26 PM
Kahjuks jah pean tõdema,et pigem uuri välismaa foorumitest sest Eestis on kõige rohkem juttu inimeste käest kes midagi teavad aga mitte täpselt/detailselt. Teine asi on igasugused raamatud jm. teadmekirjandus mida ka suht vähe saadaval. Soovitan otsida VW diislite kohta,neil pmts sama pump aga 4 sil mootori jaoks. Need ameerikas kordades rohkem levinud kui BMWd ja seetõttu ka infot rohkem.
Eesti diislispetsialist ei vaevu isegi foorumisse kirjutama kuna lisaks teadmisetele on vaja ka asju reaalselt näppida/mõõta,mida läbi foorumi pole võimalik teha.
-----------
Tsentrifugaalpump on nö kütuseetteande pump ja töötab vaakumi põhimõttel. TDSil on juba paagisisene pump,TDel katpoti all käsipump et kütus ülesse tõmmata. Defekteerimine käib tsentrifugaal pumba niiviisi,et kui labad liiguvad kenast pesades ning rootori korpuses(see pind kuhu vastu labad käivad) pole sügavaid kriime siis ta peab töötama. Ise tegelen ka suruõhu tööriista remondiga ning need suht sarnase ehitusega. Diiselkütus ju "paksem" kui suruõhk nii,et mõnevõrra võivad lõtkud isegi suuremad olla.
----------
Täpsusta kas sul on 2.4D või 2.4TD 63kw on ilma turbota ning 85 kw turoba.
Eesti diislispetsialist ei vaevu isegi foorumisse kirjutama kuna lisaks teadmisetele on vaja ka asju reaalselt näppida/mõõta,mida läbi foorumi pole võimalik teha.
-----------
Tsentrifugaalpump on nö kütuseetteande pump ja töötab vaakumi põhimõttel. TDSil on juba paagisisene pump,TDel katpoti all käsipump et kütus ülesse tõmmata. Defekteerimine käib tsentrifugaal pumba niiviisi,et kui labad liiguvad kenast pesades ning rootori korpuses(see pind kuhu vastu labad käivad) pole sügavaid kriime siis ta peab töötama. Ise tegelen ka suruõhu tööriista remondiga ning need suht sarnase ehitusega. Diiselkütus ju "paksem" kui suruõhk nii,et mõnevõrra võivad lõtkud isegi suuremad olla.
----------
Täpsusta kas sul on 2.4D või 2.4TD 63kw on ilma turbota ning 85 kw turoba.